Muck

Hej!
Nu var det några veckor sedan jag skrev något, även fast jag har haft både internet och datorn med mig ut på gotland. Om jag ska skylla på något så är det för att jag har haft lite fritid. Det är nämligen så att den gamla besättningen på min båt har muckat nu.
I förrgår så var det muckmiddag, det blev en riktig partajkväll. jag drack inte så mycket men kvällen slutade ändå med att jag blev indragen i duschen efter att ha blivit rakskummad. Jag kan rekomendera att duscha i finkläder, det var det roligaste jag har gjort på länge. Jag kommer att sakna de tokiga jävlarna

Kommentarer
Postat av: Plupp

Förstår att jag har missat något alldeles extra... Rakskummad, skitkul säkert!

Du har en award hos mig:)

2008-11-30 @ 23:42:30
URL: http://variabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0