Dunderförkyld

Bantningsdieter, släng er i väggen!
Jag har gått ner fem kilo på fem dagar. Den ända nackdelen är väll att jag inte har kunnat röra mig ur sängen. Jag blev hemskickad ifrån lumperiet i förtid och idag är första dagen som det faktiskt känns som om det är på väg åt rätt håll, för mig iallafall. Jag räknar med att majoriteten av Östersunds befolkning kommer att vara sjuka innom en månad.

Jag har nog inte skrivit det i bloggen än, men jag och min pluttesnuttis har fixat en lägenhet i Luleå. Det är en nyrenoverad 2:a på 44 kvadrat med en kokvrå och ett bad. Det sista inflyttningsdatumet var den första maj, men med tanke på att juni och juli är hyresfria så slog vi till.

Nu börjar jag bli lite trött och oinspirerad, ha det bra så länge.

Mvh // Magnus

Kommentarer
Postat av: Micahan

Fem kilo på fem dagar! Om det hade fortsatt skulle du ha varit försvunnen på en par månader. Tur att det verkar vända nu!

2009-04-24 @ 19:46:25
Postat av: Mamma

Hårt men effektivt!

2009-04-26 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0