Självgodhet är ypperligt

Hej!
Jag satt och funderade på om jag skulle skriva lite i bloggen för en tjugo minuter sen och innan jag gör det så brukar jag faktiskt gå in och läsa min systers blogg för att få lite inspiration(berätta det inte för henne). Men nu så var det något fel på bloggen så det kom inte upp någon text. Därför gick jag in på min blogg för att kolla om texten var försvunnen där också, men icke då. Så jag började läsa lite av mina inlägg och det har jag faktiskt aldrig gjort förut. Jag skriver mest bara. Men det var faktiskt en riktig upplevelse. Jag skriver inte bara bra, jag skriver otroligt bra. Nu när jag ändå sitter och är ego centrisk så kan jag ju nämna att jag har gått och blivit känd! Förstasidan på Gotlandstidningen.

http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=4778355

Nä, nu måste jag tona ner lite på självgodheten innan ni börjar irritera er på mig. Jag funderade lite löst på att köpa en lägenhet i Luleå men det blir nog studentbonde till att börja med. Jag tror att det kan vara nyttigt, förhoppningsvis så hamnar jag med trevligt folk. Då kan det nog rent utav bli riktigt skoj.

Nu ska jag nog läsa lite mer på bloggen.

Mvh // Magnus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självgodhet är en dygd ;-))

2009-02-19 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0