19 dagar...

Igår så gick jag nästan på en rejäl tabbe när jag skulle beställa biljett för inryckningen. Jag ska inställa mig den 27:e så jag kollade upp en biljett för den 26:e. Den skulle gå härifrån klockan åtta på morgonen och vara framme i stockholm vid fem, sen skulle jag byta och åka till ett ställe som typ hette esmon bara för att byta igen och åka till karlstad. Jag skulle vara framme runt åtta på kvällen, allt såg bra ut. Men när jag skulle betala så kunde jag inte hämta upp dem på stationen som jag var tvungen att göra för att militären ska betala. Så jag bestämde mig för att vänta tills idag så att jag kunde ringa försvarsmakten och fråga om sovplats. Idag ringde jag dem på elvarasten.
- Hej eh, jag heter Magnus och jag hade tänkt att att komma till inryckningen i Karlstad en dag tidigare .
- Menar du Karlskrona?
Då kom jag på att det var Karlskrona. Jag hade varit en knapptryckning ifrån att hamna 50 mil ifrån där jag egentligen skulle vara. När jag slutade så åkte jag förbi hos Simon, han sa att jag inte har nån ordning alls. Då svarade jag att ordning är till för tråkiga personer.

Nu är det bara 19 dagar kvar till jag ska rycka in. Det är inte mer än en grisblink det. Jag funderar på om jag måste köpa idrottskläder, idrottsskor och andra grejer som jag inte äger fast än jag borde, eller om de bjuder på de grejorna. Jag måste nog kolla upp det.

Det blev ett kort inlägg idag. Tro inte att det är för att jag är lat, nog för att jag är lat men det är för att det inte har hänt mig nått idag. Får hoppas att det händer nått ikväll så jag har nått att fylla ut med senare, hejdå.

Det blev som man skulle kunna förvänta sig. Jag tittade på film hela kvällen "Cheos theory" det var en bra film men föga intressant för er att läsa om. Ikväll så har min sötnos lagt upp en blogg hon också. Här har ni länken:
http://lillajrin.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Micahan

Det sprider sig verkligen det här med bloggandet. Alla vill vara med, och det är ju kul.

2008-07-08 @ 22:43:51
URL: http://micahan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hör du, den heter "CHAOS theory" :)

2008-07-09 @ 15:58:11
URL: http://lillajrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA ANTHON:D

2008-07-09 @ 18:05:12
Postat av: Anthon

Som Shaggy skulle ha sagt "It Wasn't Me"!

2008-07-09 @ 18:08:11
Postat av: Me neither

Im in your kitchen, doing parkour!

2008-07-09 @ 19:17:26
Postat av: Tanten

Turistflottar har man hört talas om på Klarälven, lite stridsbåtar kanske skulle liva upp. Vad vet man?

2008-07-09 @ 19:51:46
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0