Spridda tankeskurar

Idag har jag sovit i säkert 15 timmar, iochförsig så blev jag väckt för att skjutsa min pluttis polare vid halv fyra. Jag var knappast entusiastisk när vi satte oss i bilen och det var frost på hela framrutan och jag inte kunde hitta vindruteskrapan. Men med fullt sprut på varmluften så blev det nästan behagligt och frosten försvann efter några minuter.

Nu är det snart höst, om det inte redan är det. När jag kom hem i torsdag så såg jag en person som hade sin höst/vinter jacka på sig och jag blev så avundsjuk. Jag kan inte ta på mig min jacka för det är mycket varmare söderut där jag håller till och då ser jag galen ut om jag har den på. Jag får väll kompromissa och köpa en snygg mössa istället...
Hösten är utan tvekan min favorit årrstid. Igår när jag och min pluttis gick ut så doftade det så underbart höstigt, jag var tvungen att stanna för att bara stå och lukta ett tag.

Imorgon ska jag förmodligen beställa en dator, det är så praktiskt plus att jag har fått veta att bevakningsbåten jag ska vara på nyligen har fått trådlöst internet.

Ni får ursäkta att jag hoppar mellan så många olika ämnen, jag är bara lite tankspridd idag. Nu ska jag slappa ett tag, hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0