Plus minus noll

Hej!
Jag är inte så mycket till läsare. Men det händer väll att jag läser nån bok lite då och då. Nu har jag kommit halvvägs genom den tidigare nämnda, lite pinsamma, dejting boken som jag köpte på Arlanda (The Game av Neil Strauss). Så kommer jag hem och pratar lite med min mor då jag nämner att jag håller på att läsa den. Då börjar hon gapskratta, när jag försöker få fram vad som är så roligt så vägrar hon berätta och säger bara att jag ska fråga min syster om boken.
Så nu när jag kom hem för en liten stund sedan så stod min syster i hallen och muppade sig som vanligt. Jag passade på att fråga henne om hon hade läst den. Då visar det sig att inte bara hon utan också min mor har läst boken. Det här är en bok som jag tycker är tillräckligt pinsam att läsa ändå. Iochförsig så finns det nog inte så många böcker att välja på om jag ska läsa en som inte har blivit läst av någon i min familj. Men nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

Annars så har jag haft en spektakulär kväll ikväll. Jag vet inte om det är olagligt att tjuvringa på dörrklockor men även om det är det så är det värt det. Jag och två anonyma kompisar (ifall att det är olagligt) var ute och åkte bil medans vi spelade absolute musik 99 på hög volym när någon av oss, okänt vem, kom på att busringa på någons dörr och sen köra därifrån.
Det var som om vi var tio igen, fast den här gången med bil och körkort. Vi körde runt och ropade till främlingar, allt ifrån "Hej! är det där en matlåda? Har du kebab däri"(Det var det och det hade han) till "Pingstkyrkan är för bögar"(Ett påstående som jag tycker är väldigt roligt). Så bensin för femtikronor och en tio år gammal cd-skiva var roligare än vad alkohol någonsin skulle kunna vara. Hoppas bara jag inte blir beroende.

Kommentarer
Postat av: micahan

..och i familjens bil var du ute och roade dig. Har man fått dåligt rykte nu? D kom väl ihåg att tanka!

2009-02-28 @ 00:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0