4 Pinnar Kvar!

Fyra ynka dagar kvar tills jag är en fri människa. Inge mer konkande på tunga vapenlådor eller sjösjuka, livet är bra. Sen blir det motorcykelkörkort för fulla muggar. Nån gång så ska jag upp till Lule med möbler och grejs, dessutom så har jag bestämt att jag ska gå på storsjöyran och så ska jag padla kanot med mina polers. Det blir spännande att se hur det här pusslet till sommar kommer att styra upp sig själv.
Igår inhandlade jag ett par kängor, istället för att "tappa bort" mina millitärkängor så köpte jag ett par för fritidsbidraget vi får. Det blev ett riktigt kap, kängorna kostade 2600 nya fast de var nedsatta till 1500 och med fritidsbidrag på det så betalade jag inte mer än 400 för dem. De funkar riktigt fint också, jag gick upp emot två mil med dem igår. Det känns som om man svävar fram när man har dem på sig.
Nu är jag hungrig så jag ska ta och sväva in och äta lite lunch.

Mvh // Blivande Sergeant Magnus Johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0